Jak wygląda praca konsultantki Oriflame?

Mało korzystna sytuacja na polskim rynku pracy i niezadowalające zarobki w bardzo wielu zawodach sprawiły, że niemało kobiet decyduje się na szukanie dodatkowego zajęcia. Tym, które bez najmniejszych wątpliwości warto wziąć pod uwagę jest zostanie konsultantką docenianej wywodzącej się ze Szwecji firmy Oriflame. Jak wygląda ta praca? Dla jakiego rodzaju pań jest przeznaczona? Czy każda kobieta może wykonywać ten zawód?
Praca konsultantki wywodzącej się ze Szwecji firmy Oriflame ma postać sprzedaży bezpośredniej. Oznacza to, że pani, która podjęła decyzję o wykonywaniu tego zawodu musi być świadoma konieczności bezpośredniego kontaktu z klientkami. Praca rozpoczyna się od dostarczenia zamierzającym zrobić zakupy przedstawicielkom płci pięknej katalogu. Przedstawione są w nim sprzedawane aktualnie kosmetyki. Klientka wybiera potrzebne jej preparaty oraz składa zamówienie. Następnie konsultantka kontaktuj się z firmą, przekazując zamówienie , które złożyła klienta. W dokładnie ustalonym czasie do konsultantki dostarczona zostanie paczka, w której umieszczone są wszystkie kupione kosmetyki. Klientka płaci za zamówienie. Konsultantka otrzymuje prowizję od każdego kosmetyku, który sprzedała. Im więcej w związku z tym sprzeda, tym więcej zarobi. Z tego powodu tak ważne jest, by zbudować naprawdę dużą sieć klientek, które cyklicznie będą składały zamówienie. Chcąc osiągnąć zadowalający zysk, trzeba robić wszystko, by dotrzeć do jak największej liczby pań, które potencjalnie będą regulowanie składać zamówienia.

ze względu na to, że sprzedaż kosmetyków sygnowanych marką Oriflame odbywa się na zasadzie bezpośredniej jest to zajęcie dobre dla kobiet, które są otwarte i nie mają żadnych trudności z nawiązywaniem nowych znajomości. Im łatwiej nawiązuje się kontakty z innymi, tym rzecz jasna lepiej. Znaczące jest także, by posiadać umiejętność przekonywania niezdecydowanych do zakupu klientek. Jednocześnie trzeba pamiętać, by klientek nie oszukiwać – oszukana klientka zamówi kosmetyki jedynie raz. Więcej się na nie raczej nie odważy. Ostatecznie się to więc nie opłaca.